REGULAMIN SZKOLEŃ STACJONARNYCH JAK SPRZEDAWAĆ POMPY CIEPŁA
OŚWIADCZENIE ORGANIZATORA
- Wykonawca oświadcza, że dysponuje niezbędną kadrą, posiadającą odpowiednią wiedzę i doświadczenie, a także bazę szkoleniową do realizacji szkolenia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
- Miejscem szkolenia jest adres ustalany indywidualne pod każde szkolenie. Szkolenia organizowane są w salach konferencyjnych hoteli.
- Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania szkolenia „Jak sprzedawać pompy ciepła” w wymiarze 8 godzin zegarowych, w tym 2 przerw 15 minutowych oraz 1 przerwy 30 minutowej – zgodnie z programem:
Część I Techniczne zasady działania pomp ciepła oraz aspekty prawne
- Działanie pompy ciepła
- Rodzaje pomp ciepła
- Elementy pomp ciepła i ich funkcje
- Audyt + dobór sprzętu
- Dobór pomp ciepła
- Wyliczenie oszczędności
- Dofinansowanie
- Montaż instalacji pomp ciepła
Część II Prezentacja sprzedażowa
- Badanie potrzeb klienta
- Fascynacja pompami ciepła
- Przedstawianie oferty
- Rozmowa o warunkach współpracy
- Symulacja finansowa + analiza rentowności
- Zamknięcie sprzedaży
- Zbijanie obiekcji klientów pomp ciepła
- Najczęstsze błędy handlowców
- Story telling – historie sprzedażowe
- FAQ – odpowiedzi na pytania klientów
- Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia każdemu z Uczestników:
- Bufet kawowy (np. przekąski, ciastka, ciasto domowe, owoce, zimne napoje: woda, soki, ciepłe napoje: kawa , herbata)
- Obiad (zupa + drugie danie)
- Uczestnicy będą zobowiązani wziąć udział w szkoleniu, zachowując zasady dobrych obyczajów oraz zasad bezpieczeństwa, z pełnym zaangażowaniem w przyswajanie wiedzy, dzięki czemu nabędą umiejętności niezbędne do osiągania wysokich wyników sprzedaży pomp ciepła.
WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie opłaty za szkolenie na konto Jak Sprzedawać Pompy Ciepła do 3 dni po otrzymaniu faktury pro forma, nie później niż 2 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia.
- Opłatę należy dokonać na konto Millenium 80 1160 2202 0000 0004 6910 7466. W tytule przelewu należy podać numer faktury proformy.
- W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, uniemożliwiających udział poszczególnych Uczestników w szkoleniu – istnieje możliwość ustalenia innego terminu szkolenia, pod warunkiem, że Zamawiający poinformuje Wykonawcę o tym fakcie telefonicznie pod numerem telefonu 884 804 929 (w godz. 10:00 – 18:00, od pon. do pt.) lub mailowo kontakt@jspc.pl – najpóźniej na 48 godzin przed ustalonym terminem szkolenia.
- Nowy termin szkolenia powinien zostać ustalony niezwłocznie i nie może odbiegać od pierwszego terminu dłużej niż 30 dni. W wyjątkowych okolicznościach nowy termin może być odległy bardziej niż 30 dni, w tej sytuacji Zamawiający może doliczyć 10% wartości zamówienia. Jest to podyktowane dynamicznie rosnącymi kosztami stałymi prowadzenia działalności, takimi jak podwyżki cen paliw oraz obostrzeniami sanitarnymi związanymi z pandemią.
- O rezygnacji z udziału w szkoleniu należy poinformować Organizatora przesyłając informację na adres: kontakt@jspc.pl.
- Koszt uczestnictwa w szkoleniu podany jest w ofercie poszczególnych szkoleń.
- Wszystkie ceny podawane w ofercie szkoleń są cenami netto do których doliczany jest 23% VAT.
- Cena szkolenia zawiera: materiały szkoleniowe, poszkoleniowe, serwis kawowy i lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.
- Cena szkolenia nie zawiera cen noclegów, dojazdu oraz parkingu.
- Po zrealizowanym szkoleniu zostanie wystawiona faktura VAT zgodnie z przepisami wg ustawy o podatku VAT i przesłana pocztą elektroniczną.
WARUNKI ORGANIZACYJNE SZKOLENIA
- Przed rozpoczęciem szkolenia, na wskazany adres e-mail zostaną przesłane informacje organizacyjne dotyczące szkolenia.
- Organizator skontaktuje się z Uczestnikiem nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem szkolenia w celu potwierdzenia jego obecności.
- Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają certyfikat udziału w szkoleniu.
- Materiały szkoleniowe udostępnione uczestnikom szkolenia chronione są prawem autorskim. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich w celach komercyjnych jest zabronione.
- Jak Sprzedawać Pompy Ciepła zastrzega sobie prawo do wykorzystania wypracowanych materiałów podczas szkolenia w prowadzonej przez Jak Sprzedawać Pompy Ciepła działalności gospodarczej.
WARUNKI ODWOŁANIA SZKOLENIA
- Organizator ma prawo odwołać termin szkolenia w przypadku niezebrania wystarczającej grupy uczestników.
- Organizator ma prawo odwołać termin szkolenia w przypadku zaistnienia sytuacji, których nie dało się wcześniej przewidzieć, np. nagła niedyspozycja trenera, sytuacja pandemiczna związana z COVID19.
- W przypadku, gdy z powodu siły wyższej, przyczyn losowych lub organizacyjnych szkolenie w zaplanowanym terminie nie będzie mogło się odbyć, Jak Sprzedawać Pompy Ciepła niezwłocznie o tym fakcie poinformuje uczestników i zaproponuje inny termin.
- Jak Sprzedawać Pompy Ciepła ani uczestnik nie będzie odpowiedzialny za niewykonanie lub nienależyte wykonanie swoich zobowiązań wynikających z organizacji i udziału w szkoleniu z powodu siły wyższej, która oznacza zdarzenie niezależne, zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia.
WARUNKI SKŁADANIA REKLAMACJI
- Reklamacje będą przyjmowane wyłącznie w formie pisemnej lub przesłane na adres mailowy kontakt@jspc.pl w terminie 7 dni od daty zakończenia szkolenia
- Reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie w przeciągu 30 dni od daty ich otrzymania
- Reklamacja powinna zawierać następujące elementy: dane kontaktowe osoby reklamującej (nazwa firmy, imię i nazwisko, telefon, adres mailowy), kod i termin szkolenia, powód reklamacji i uzasadnienie.
- Powodem reklamacji nie mogą być sytuacje/zdarzenia niezależne od Organizatora.